הובלות ברמת אפעל – הובלות קטנות, גדולות, הובלות דירה – הובלה ברמת אפעל
חושבים לעבור מתל אביב לירושלים? מוכנים להעביר את המשרד שלכם ממרכז העיר לדרומה?
מה חייבים לדעת לפני שקובעים תאריך למעבר דירה? רמת אפעל
אנשים רבים עוברים דירה או משרד מסיבות שונות במהלך חייהם. חלקם מקבלים הצעות עבודה שהן הזדמנות כלכלית שווה שמהווה שיקול מרכזי למעבר דירה, אחרים פשוט רוצים לשנות כיוון, קצב או לצאת להרפתקה חדשה.
ישנם שסיימו חוזה שכירות והחליטו שזה הזמן לשנות נופים וכתובות ובכל מקרה, לא משנה מה הסיבה של מעבר הדירה- תמיד תידרש התערבות של חברת הובלות. התערבות זו תסייע להעביר את החפצים והתכולה באופן מקצועי ומיומן ביותר.
תהליך ההעברה הוא מהלך שעשוי להיות מרגש, מסעיר ומורכב. אמנם ברוב המקרים מעבר דירה הוא תהליך מתוכנן שלא נופל במפתיע, ולכן קודמים לו חודשי תכנון רבים. ובכל זאת על מנת לשרוד את תקופת המעבר באופן הקל ביותר רצוי להיעזר בשירותיה של חברת שליחויות מקצועית. לפעמים מתוך לחץ ובלבול אנשים לוקחים החלטות ללא היגיון ובלי שיקול דעת ריאלי, לפיכך במקרים רבים נמצא לקוחות שמנסים לחסוך בדמי ההובלה ומנסים לבצע את באופן חובבני, ואולם באופן כזה ההובלה נעשית בלי שירות מקצועי, תוך התנהלות לא ראויה, ולפיכך לאחר המעבר ניתן למצוא חפצים שנעלמו במהלך ההעברה, כלים שבורים, רהיטים פגומים או שרוטים.
אז מה בכל זאת צריך לדעת לפני שעוברים דירה? ראשית, לפני שמתחילים לארוז ולשכור את צוות המובילים המקצועי מטעם חברת ההובלה יש כמה משימות שחייבים לבצע קודם- לאחר בחירת הדירה שאליה עוברים- הצעד הראשון והמשמעותי ביותר הוא לקבוע תאריך יעד מדויק ליום המעבר. לקבוע עם בעל הדירה החדשה על קבלת המפתח ולבדוק היטב שאכן תאריך זה מתאים לשאר ההתחייבויות הנלוות: פינוי הבית הקודם, סיום תשלומים עבור הבית, נטילת משכנתא ועוד. רק לאחר שנקבע תאריך זה מתוך שיקול דעת ובביטחון של אחריות ליום המעבר, ניתן להתחיל לתכנן את לוח הזמנים הצפוי עבור עבודת ההובלה. תהליך המעבר כולל: מיון ואריזה של חפצי הבית, פירוק רהיטים, הובלתם והרכבתם המחודשת בידי נגר מקצועי בלבד וכמובן תהליך ההובלה עצמה.